مصاحبه آرشیو خبر ها
امیدوارم که خوشحالی های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورم

امیدوارم که خوشحالی های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورم

سرانجام یوونتوسی ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم به ترکیب خود اضافه کردند. وی بعد از ثبت قرارداد در مقابل خبرنگاران حاضر شد و در مورد پیوستن به بزرگترین باشگاه ایتالیایی صحبت کرد.

دنیل به تیم یوونتوس خوش آمدی، قبل از هر چیزی می خواهم اولین احساسات تو را از حضور در باشگاه یوونتوس بدانم.

ممنونم، خیلی خوشحالم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، به همین جهت هنوز کمی در بُهت هستم. نمی توانم این را باور کنم، اما خوشحال هستم.

در آخرین روز ترنسفر به یوونتوس پیوستی،چه زمانی از علاقه ی یوونتوس به خود مطلع شدی؟چه حسی پیدا کردی؟

مطمئناً پیشنهادِ یوونتوس باعثِ خشنودیِ من شد،زمانی که دیروز کار تمام شد،یک جا نشستم و نمی توانستم این را باور کنم،شروع به فکر کردن کردم،زیرا همانطور که در ابتدا گفتم،همه چیز خیلی سریع در سه چهار روز اتفاق افتاد.اما خیلی خوشحال هستم.

در این ماه ها دلِت برای فوتبالِ ایتالیا تنگ شده بود؟

بله،مطمئناً بله،زیرا در ابتدا زمانی که از اینجا رفتم خیلی خوشحال بودم برای تجربه ی جدیدی که با آن روبرو می شدم،همه چیز برام جدید بود،همه چیز زیبا،اما بعد از مدتی دلم برای ایتالیا تنگ شد.

چند ماهِ آینده برای تو خیلی مهم خواهند بود،زیرا جامِ جهانی را پیشِ روی داریم.این لحظات را چگونه می گذرانی؟شاید مهمترین باشد در دورانِ ورزشیِ تو...

می خواهم از این لحظه لذت ببرم،زیرا در سالِ جامِ جهانی به مهمترین باشگاهِ ایتالیا و یکی از مهمترین باشگاه هایِ اروپا می آیم؛فکر نمی کنم که در زندگی چنین چیزهایی زیاد اتفاق بی اُفتند.از این رو می خواهم از این تجربه لذت ببرم و بهترینِ خود را برای رسیدن به جامِ جهانی و اگر خدا بخواهد برای چندین سال ماندن در اینجا به نمایش بگذارم.

یوونتوسِ کونته را به عنوانِ رقیب رو در رویِ خود داشته ای؛چگونه رقیبی بود؟

ویرانگر (می خندد)،رویارویی با آن ها خیلی عذاب آور بود،امیدوارم که اکنون از یوونتوس لذت ببرم.

حریفِ اصلیِ یوونتوس برای اسکودتو تیمِ سابقِ تو رم است؛این یک انگیزه ی بیشتر برای تو هست؟

می تواند اینطور باشد،اما همانطور که گفتم می خواهم از این لحظه و بودن در یوونتوس لذت ببرم.این برای من یک افتخار و یک رویا است.از این رو تنها به خوب کار کردن نگاه می کنم و بقیه ی چیزها مهم نیستند.

به تیمی میای که بهترین خطِ حمله ی لیگ را دارد،رقابتِ سختی بینِ مهاجمان وجود دارد،اما فرناندو یورنته استقبالِ خیلی خوبی از تو کرد و گفت که در اسپانیا با یکدیگر آشنا شده بودید...

بله،من و فرناندو قبلاً با یکدیگر آشنا شده ایم،او پسری خیلی خوب و بازیکنِ فوق العاده ای است.خوشحالم که با او هم بازی می شوم،همچنین با بخشِ زیادی از هم تیمی ها از پیش آشنایی دارم و این مطمئناً خیلی کمک خواهد کرد.


یک پیغام برای هواداران...
امیدوارم که خوشحالی هایِ زیادی را برای شما به ارمغان بیاورم.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: